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BWL I: Aktuelle Forschungsarbeiten werden in den USA vorgestellt

Aktuelle Forschungsarbeiten, der von Alexander Haas betreuten Doktorandinnen/Doktoranden, wurden zur Präsentation auf der 2018 Summer AMA Conference der American Marketing Association angenommen. Die Konferenz findet vom 10.08.-12.08.2018 in Boston, Massachusetts, U.S.A. statt. Darüber hinaus wird Desirée Jost ihre Session als Session Chair leiten.

Die Arbeiten lauten wie folgt:

Desirée Jost und Alexander Haas "Is customer orientation more or less relevant when dealing with challenging customers? The influence of customer complexity and customer price sensitivity on the effectiveness of salesperson customer orientation "

Desirée Jost und Alexander Haas “Developing a Measure of Entrepreneurial Selling”

Stephan Volpers, Roland Kretzschmar und Alexander Haas: „How Buyer-Supplier Information Sharing increases Financial Performance: Evidence from B2B Buyers’ Perspectives“

Stephan Volpers und Alexander Haas: „ Do Salespeople Invest More or Less Effort on Selling New Products? The Importance of Motivation and Customer Relationships“