Benutzerspezifische Werkzeuge

Information zum Seitenaufbau und Sprungmarken fuer Screenreader-Benutzer: Ganz oben links auf jeder Seite befindet sich das Logo der JLU, verlinkt mit der Startseite. Neben dem Logo kann sich rechts daneben das Bannerbild anschließen. Rechts daneben kann sich ein weiteres Bild/Schriftzug befinden. Es folgt die Suche. Unterhalb dieser oberen Leiste schliesst sich die Hauptnavigation an. Unterhalb der Hauptnavigation befindet sich der Inhaltsbereich. Die Feinnavigation findet sich - sofern vorhanden - in der linken Spalte. In der rechten Spalte finden Sie ueblicherweise Kontaktdaten. Als Abschluss der Seite findet sich die Brotkrumennavigation und im Fussbereich Links zu Barrierefreiheit, Impressum, Hilfe und das Login fuer Redakteure. Barrierefreiheit JLU - Logo, Link zur Startseite der JLU-Gießen Direkt zur Navigation vertikale linke Navigationsleiste vor Sie sind hier Direkt zum Inhalt vor rechter Kolumne mit zusaetzlichen Informationen vor Suche vor Fußbereich mit Impressum

Navigation

Artikelaktionen

11. What will happen if a class is cancelled?

If there are not enough participants for a particular class, ahs may combine it with another or cancel it entirely. If there is no substitute class, participants will receive a full refund of the class fee. Participants are not entitled to demand that a class takes place.

If individual sessions are cancelled, e.g. if the course instructor is ill, ahs will attempt to find a substitute instructor or else arrange for a make-up session.

ahs is not obliged to offer a make-up session in the case of a cancelled session

  • if the day of the class is a public holiday,
  • if the class instructor cannot attend and ahs is unable to find a qualified substitute at short notice or to offer alternative classes or to find a date for a make-up session,
  • if classes are disrupted (by construction work, renovation, repairs etc.),
  • if the sports facility concerned has been booked for competitions, in-house training or other events,
  • owing to adverse weather conditions,
  • owing to an Act of God.

If you cancel attendance of a workshop and/or excursions you have booked or if you wish your place to be taken by a substitute, you must inform the ahs in writing. If your cancellation is received 14 days or later before the class is due to begin, ahs will retain the full fee. (The date of receipt stamped on your letter by the ahs office applies.)