BWL VIII: Regular exam "Leadership" WiSe 2023/24 - Participant lists & instructions

(english version below)

Liebe Studierende,

hier finden Sie die Teilnehmerlisten für die reguläre Klausur im Modul „Leadership“ vom WiSe 2023/24, die am 16.02.2024 zwischen 12:00 Uhr und 14:00 Uhr (s. t.) stattfinden wird. Bitte entnehmen Sie den Teilnehmerlisten, in welchem Raum Sie die Klausur schreiben werden. Wir empfehlen, mit Hilfe der Suchfunktion in der PDF nach Ihrer Matrikelnummer zu suchen. Wenn Sie sich für die Klausur angemeldet haben, Ihre Nummer aber nicht auf der Liste steht, sollten Sie sich so bald wie möglich mit Frau Huang in Verbindung setzen.

Teilnehmerliste Hauptfach

Teilnehmerliste Nebenfach

Bringen Sie bitte Ihren Studierendenausweis zur Klausur mit. Erlaubtes Hilfsmittel für die Klausur ist ein Deutsch-Wörterbuch (Papier, nicht elektronisch).

Der Einlass in die Klausurräume beginnt ca. 11:45 Uhr.

Ihr BWL VIII-Lehrstuhlteam

-------------------------------------

Dear Students,

below you can find the participant lists for the regular exam in the module "Leadership" (winter term 2023/24), which will take place on February 16, 2024, between 12:00 and 14:00. Please refer to the participant lists to find out in which room you will write the exam. We recommend using the search function in the PDF to look for your student number. If you signed up for the exam but did not see your number on the list, you should contact Ms. Huang as soon as possible.

Participants list major

Participants list minor

Please bring your your student card to the exam. A permitted aid for the exam is an English dictionary (in paper form, not electronic).

Admission to the examination rooms begins at approximately 11:45 am.

Yours sincerely,

BWL VIII-Team